فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

ایلام - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی گفت: تولید ،عرضه و فروش انواع مختلف محصولات کشاورزی و باغی سهم بسزایی در رونق اقتصادی مردم این شهرستان دارد.

حیدر علی حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ملکشاهی با آب و هوای مناسب و زمین های حاصلخیز مستعد کاشت انواع محصولا کشاورزی و باغی است افزود: سرمایه گذاری و توسعه حوزه کشاورزی شهرستان می تواند در ایجاد اشتغال ،تولید و رونق اقتصادی سهم بسزایی داشته باشد.


وی اظهار کرد: بیش ازهفت هزار نفر از جمعیت 25 هزار نفری ملکشاهی به صورت مستقیم در بخش کشاورزی مشغول هستند.


مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی گفت : با اتمام برداشت مزارع گندم و جو کشاورزان این شهرستان مشغول به برداشت محصولات باغی و صیفی جات هستند. 
وی پیش بینی کرد: امسال بیش از 2هزار تن انواع میوه از قبیل هلو ،زردالو ،انجیر گردو و دیگر محصولات باغی در ملکشاهی برداشت و روانه بازار شود. 


علی حسینی همچنین از آغاز برداشت صیفی جات و محصولات جالیزی در این شهرستان خبر داد و گفت : بیش از 60 هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت انواع صیفی جات قرار دارد. 


مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی با اعلام حمایت دولت از سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی گافرود: تسهیلات بسیار مناسبی در اختیار کشاورزان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف حوزه کشاورزی قرار خواهد گرفت 
ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است.

تولید محصولات کشاورزی سهم بسزایی در رونق اقتصادی دارد
تولید محصولات کشاورزی سهم بسزایی در رونق اقتصادی دارد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.