فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱         
  

خبرگزاري آريا- معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 19 از برگزاري کلاسهاي فصلي آموزش گل و گياه در فصل پاييز خبر داد.
به گزارش آريا به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه 19 تهران، محمدعلي نصر گفت:دوره پاييزه کلاس هاي آموزشي واحد گل و گياه با هدف آموزش کاشت و نگهداري گياهان در اين فصل براي شهروندان علاقه مند رايگان تشکيل شده است.
وي افزود:اين کلاس ها با عنوان آشنايي با گياهان آپارتماني ، سبزي کاري ، درخت و درختچه هاي زينتي ، پرورش و نگهداري کاکتوس و پرورش قارچ صدفي در مرکز گل و گياه منطقه برگزار مي شود.
نصر در ادامه گفت:با توجه به اينکه کلاس آموزشي پرورش قارچ صدفي براي نخستين بار در منطقه تشکيل شد، شهروندان از آن استقبال چشمگيري داشتند.
وي به احداث نخستين سوله پرورش قارچ منطقه اشاره کرد و گفت:اين سوله با توجه به ميزان بالاي علاقه مندي شهروندان به پرورش قارچ در جنب گلخانه آموزشي منطقه در حال احداث است.
وي خاطرنشان کرد:با احداث گلخانه در مرکز توليدات منطقه و برگزاري کلاسهاي آموزشي تکثير، شهروندان مي توانند با آموزش هاي عملي تکثير گونه هاي آپارتماني آشنا شده و قلمه زني و پيوند گياهان خود را در اين گلخانه انجام دهند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.