فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

همزمان با آغاز فصل تابستان تفاهم نامه همکاری اداره مدیریت پسماند معاونت امورشهر منطقه 17 با میادین میوه و تره بار سطح منطقه مبنی بر جمع آوری و تحویل پسماند خشک منعقد شد.

مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: از این به بعد پسماند خشک تولید شده در میادین میوه و تره بار به صورت روزانه و تفکیک شده توسط ناوگان جمع اوری پسماند خشک و ناوگان ملودی جمع اوری شده و برای بازیافت اماده می شود.

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه فاز اول این تفاهم نامه را در چهار میدان اجرا می‌شود، تصریح کرد: در فاز اول اجرای این تفاهم نامه میادین میوه و تره بار برادران حسنی، بهاران، شقایق و گلسار وارد تفاهم شده اند و در فاز دوم بقیه میادین فعال در سطح منطقه به این تفاهم نامه خواهند پیوست.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، گفتنی است این تفاهم نامه همزمان با انعقاد به مرحله اجرایی رسیده است.

پسماند خشک میادین میوه و تره بار جمع آوری می شود
پسماند خشک میادین میوه و تره بار جمع آوری می شود

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.