فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاري آريا- معاون امورشهري و فضاي شبز شهرداري منطقه 8 از آموزش نگهداري گل و گياه به دانش آموزان مدارس شرق تهران خبر داد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 8 تهران، حميدرضا فرخي با اشاره به اهميت نگهداري گل و گياه در منزل گفت: زودون آلودگي هوا، ايجاد احساس آرامش و راحتي اعصاب و روان و از بين بردن انرِژيهاي منفي از مهمترين آثار نگهداري گلهاي آپارتماني است.
وي با اشاره به برگزاري کارگاههاي آموزش کاشت گياهان آپارتمان در شرق تهران افزود:  با هدف آگاهي بخشي و آشنايي شهروندان به ويژه دانش آموزان مدارس با نحوه کاشت گل و گياهان آپارتماني، کارگاههاي آموزشي در مراکز گياه پزشکي و مدارس برگزار مي شود.
فرخي از مشاوره حضوري و تلفني رايگان مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه شهرداري منطقه 8 خبر داد و گفت: برگزاري تورهاي علمي- تفريحي ويژه شهروندان ساکن منطقه، برگزاري کلاسهاي آموزشي رايگان در زمينه گل و گياه، انجام آزمايش و تشخيص آفات و بيماريهاي گياهي رايگان با استفاده از تجهيزات آزمايشگاهي و... جمله فعاليتهاي مرکزآموزش و مشاوره گل و گياه شرق تهران است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.