فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا-  چاي گل زيرفون که از ترکيب يک قاشق غذاخوري گل آن در 250 ميلي ليتر آب جوش و پس از مدت 10 دقيقه تهيه مي شود، خواص درماني فراواني داشته و به خصوص هنگام سرماخوردگي باعث کاهش علائمي چون سرفه، تب و تنگي نفس مي شود.
 

 دم کرده گل زيرفون، آرام بخش بوده و براي افراد مضطرب و پراسترس توصيه مي شود. ترکيبات مفيد موجود در چاي زيرفون، فشار خون را تنظيم کرده، تپش قلب را کاهش داده و از بسياري بيماري هاي قلبي پيشگيري مي کند.

 اين نوشيدني هضم و جذب موادغذايي را آسان تر کرده و نه تنها از بسياري عوارض گوارشي پيشگيري مي کرده بلکه کمک زيادي به درمان اسهال مي کند.

 مخلوطي از چاي گل زيرفون همراه جوش شيرين به عنوان شست وشودهنده قوي دهان شناخته شده و براي درمان بسياري از زخم هاي مخاط دهان از جمله آفت مفيد است.

 

متخصصان اين نوشيدني را براي کاهش سردردهاي عصبي از جمله ميگرن توصيه کرده و مصرف آن را براي افراد با گرفتگي هاي عضلاني مفيد مي دانند.

 

برونشيت نيز از جمله عوارضي است که با استفاده از مصرف اين نوشيدني بهبود پيدا مي کند.

درمان طبيعي سردردهاي عصبي
درمان طبيعي سردردهاي عصبي

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.