فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

قزوین-ایرنا- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: امسال پیش بینی می کنیم 30 هزار تن گیلاس از سطح باغ های استان برداشت شود.

احمد مستخدمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برداشت گیلاس از سوی باغ داران از اوایل خرداد ماه جاری آغاز شده و با توجه به خنک بودن هوا در روزهای اخیر به احتمال زیاد تا نیمه تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت.


وی یادآور شد: در سال گذشته میزان برداشت گیلاس از باغ های استان 28 هزار تن بوده است.


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهارکرد: سه هزار و 462 هکتار باغ گیلاس در استان وجود دارد که بیشتر آنها در منطقه الموت غربی و شرقی قرار دارند.
مستخدمی از قزوین به عنوان یکی از قطب های تولید گیلاس در کشور یاد و اظهارکرد: قزوین رتبه سوم تولید گیلاس در کشور را به خود اختصاص داده است.


وی یادآور شد: امسال همچنین پیش بینی می کنیم پنج هزار تن آلبالو از باغ های استان برداشت شود. 
استان قزوین دارای 72 هزار هکتار باغ است.

پیش بینی برداشت 30 هزار تن گیلاس از باغ های استان قزوین
پیش بینی برداشت 30 هزار تن گیلاس از باغ های استان قزوین

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.