فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

چند روزی ست که درختان انار در باغملک به بار نشستند که جلوه ویژه ای به این باغات دادند و بر زیبایی آنها افزودند.
به گزراش رهیاب به نقل از باغملک نیوز، از گذشته های دور شهرستان باغملک خاستگاه تولید انار بوده است و همگان و به ویژه خوزستانی ها این شهرستان را با نام این میوه بهشتی می شناسند.

هم اکنون به لحاظ وجود ۸۵۰ هکتار باغ انار در باغملک، این شهرستان از مراکز تولید این میوه با کیفیت در خوزستان شناخته می شود و همچنین با تولید سالانه بیش از ۱۵ تن محصول نیاز بازار داخل شهرستان و تا حدودی خارج از آن را در زمان معینی تامین می کند.

از ارقام انار در باغملک می توان به انار ملس، ترش، شیرین و… اشاره کرد و همچنین رب انار به وجود آمده از این یاقوت ها در باغملک نیز زبان زد خاص و عام است.

چند روزی ست که درختان انار در باغملک به بار نشستند که جلوه ویژه ای به این باغات دادند و بر زیبایی آنها افزودند. در زیر این زیبایی ها را از دوربین باغملک نیوز می بینید:









تصاویری زیبا از باغات انار شهرستان باغملک
تصاویری زیبا از باغات انار شهرستان باغملک

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.