فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

تنکابن - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از دو هزار و 376 اصله گل و گیاه از شهرستان تنکابن به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عظیمی اظهار داشت: آبان ماه سالجاری، دو هزار و 376 اصله گل و گیاهان زینتی و 200 تن کیوی از شهرستان تنکابن به خارج از کشور صادر شد.

گل و گیاهان زینتی از شهرستان تنکابن به کشورهای عراق و تاجیکستان و کیوی به کشور عمان صادر شد.

خسارت 80 درصدی بخش کشاورزی گلوگاه
    
علی طاهری امیری، مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه طی سخنانی با اشاره به وضعیت زراعت محصولات پائیزه و مسائل و مشکلات موجود در این بخش اظهار داشت: در اثر وقوع سیل امسال، بین 20 تا 100 درصد به محصولات کشاورزی و باغات، واحدهای دامداری، جاده های بین مزارع، انهار و پلهای کشاورزی خسارت وارد شد.

وی به بیان مواردی در خصوص الگوی کشت در اراضی شیبدار، احداث استخر و لوله گذاری و پیگیری روند تولید محصولات سالم با روشهای جدید و توسعه سطحی محصولات کشاورزی ارگانیک، تجهیز و نوسازی 50 درصد اراضی شالیزاری این شهرستان و جذب 52 درصدی تسهیلات فنی و اعتباری تخصیصی پرداخت.

یحیی ابطالی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مطالبی را در خصوص اجرای فنی و کارشناسانه طرحها، ارائه آمارهای صحیح به سازمان، ارائه کارهای نو و پروژه های شاخص، احداث باغات الگویی مناسب و گلخانه های سبزی و صیفی و گیاهان زینتی و برنامه ریزی جهت اخذ برند محصولات ارگانیک با در نظر گرفتن پتانسیل و نیروی تخصصی شهرستان بیان کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.