فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

برخی مواد غذایی علاوه بر خوش طعم‌تر کردن، سالاد را مفیدتر و مغذی‌تر می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، برخی افراد بر این باورند هر ماده‌ای که در یخچال یا آشپزخانه وجود دارد را می‌توانند به سالاد خود اضافه کنند در صورتی که سالاد باید یک وعده غذایی سالم و کم کالری باشد و بهتر است حاوی فیبر، املاح معدنی، ویتامین، پروتئین، آنتی اکسیدان، چربی‌های مفید، سبزیجات و میوه‌جات باشد.

 

سالادی کم کالری و مفید می‌تواند بهترین راه برای افزایش سلامتی، کاهش وزن، حفظ تناسب اندام، پیشگیری و مهار بسیاری از بیماری‌ها باشد. نباید مجموع کالری مواد موجود در سالاد به بیش از 400 تا 500 کالری برسد در این صورت بسیار مفید و موثر است.

 

در اینجا فهرستی از مواد غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که اضافه کردن آن‌ها به سالاد کاملا مجاز است:

 

گوجه فرنگی

کاهو

کلم

نخود سبز

تخم مرغ پخته

زیتون

فلفل دلمه‌ای سبزرنگ

خشکبار

جوانه گندم

پیاز

جعفری

سرکه

آب لیموی تازه

هویج

قارچ خام

این 15 ماده را به سالادتان اضافه کنید
این 15 ماده را به سالادتان اضافه کنید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.