فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

بیشتر گل و گیاه تولیدی تنکابن به کشورهای آسیای میانه مانند تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ... صادر می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی تنکابن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : از ابتدای سال تاکنون بیش از 50 هزار گلدان گل شامل گل‌های زینتی آپارتمانی و گل و گیاه بیرونی و فضای سبز به خارج از کشور صادر شده که رقمی معادل حدود 59 هزار گلدان است.

اوجانی افزود : شهرستان تنکابن با شرایط ویژه و مناسب پرورش گل و گیاه آپارتمانی و فضای سبز موقعیت مناسبی برای تولید گل وگیاه دارد و این ویژگی فرصت مناسب برای صادرات این تولیدات به خارج کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عرصه تولید گل و گیاه در مقوله اقتصادی و ارزآوری یک ویژگی منحصر به فرد است، تصریح کرد: این مزیت به‌عنوان تامین‌کننده فضای مناسبت کسب و کار در ایجاد اشتغال برای افراد بیکار باید تقویت و توسعه یابد.

رئیس جهاد کشاورزی تنکابن گفت : بیشتر گل و گیاه تولیدی تنکابن به کشورهای آسیای میانه مانند تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ارمنستان و کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس و عراق و سایر کشورها صادر می‌شود که این بازارها بیش از میزان تولید حال حاضر، متقاضی خرید از ایران هستند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.