فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

مشهد- ايرنا- پانزدهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه عصر چهارشنبه طي مراسمي در مشهد آغاز بكار كرد.

معاون خدمات و محيط زيست شهرداري مشهد در اين مراسم گفت: نمايشگاه با هدف ارائه آخرين يافته هاي علمي و تبادل تجربيات در زمينه گل و گياه، حمايت از توليدكنندگان و شناسايي و معرفي گونه هاي نادر گياهي برپا شده است.


خليل الله كاظمي به حضور 350 شركت داخلي و خارجي در اين نمايشگاه اشاره و بيان كرد: كشورهاي هلند، روسيه، اندونزي، فرانسه، ايتاليا، چين، آلمان و آذربايجان از شركت كنندگان در اين نمايشگاه هستند.


وي افزود: محصولات گل و گياه در اين نمايشگاه با 10 الي 15 درصد تخفيف، با كيفيت بالا به شهروندان عرضه مي شود و در طول برگزاري آن نظارت كامل بر كيفيت و قيمت گذاري گلها وجود دارد.


معاون شهردار مشهد تقدير از شهروندان و اداراتي كه پارسال عملكردي مطلوب در توسعه فضاي سبز داشتند، مسابقه هاي متنوع و برگزاري دوره هاي آموزشي براي نحوه نگهداري از گل و گياه را نيز از برنامه هاي جانبي نمايشگاه برشمرد.

وي گفت: پارسال 400 هزار نفر از نمايشگاه گل و گياه مشهد بازديد كردند.
كاظمي همچنين اظهار كرد: سرانه مصرف گل و گياه در كشورهاي اروپايي 77 شاخه در سال است در حالي كه اين رقم در ايران 14 شاخه مي باشد. 


وي ادامه داد: بايد اقدامات متنوعي در راستاي انس مردم با گل و گياه انجام شود.
معاون خدمات و محيط زيست شهرداري مشهد گفت: در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه محصولات 350 شركت داخلي و خارجي در 600 غرفه در فضاي 30 هزار مترمربع عرضه شده اند.


پانزدهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه تا 19 ارديبهشت ماه در روزهاي عادي از ساعت 17 تا 22 و روز جمعه از ساعت 11 تا 23پذيراي بازديدكنندگان است.


نمايشگاه بين المللي گل و گياه در مشهد گشايش يافت
نمايشگاه بين المللي گل و گياه در مشهد گشايش يافت

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.