فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

اردبیل - شهردار اردبیل گفت: سرانه فضای سبز شهر اردبیل در طول دوره سوم شورای اسلامی شهر به شش متر مربع رسیده است.



به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، صدیف بدری افزود: سرانه فضای سبز اردبیل قبل از شورای سوم شهر 2/4 متر مربع بود که در طول فعالیت شورای سوم این میزان به 3/6 متر مربع برای هر نفر افزایش یافته است.

وی گفت: فضای سبز به دو قسمت فضای سبز عمومی و فضای سبز خصوصی تقسیم بندی می شود که اگر فضای سبز خصوصی را هم به سرانه بخش عمومی اضافه کنیم مجموع سرانه فضای سبز اردبیل به هفت متر مربع می رسد.

وی میزان استاندارد سرانه فضای سبز در ایران را بین هفت تا 12 متر مربع و در کشورهای توسعه یافته 15 متر مربع برای هر نفر ذکر کرد و افزود : فضای سبز اردبیل فاصله کمی با میزان استاندارد کشور دارد.

صدری با بیان این که فضای سبز اردبیل بیش از 285 هکتار مساحت دارد گفت: شهرداری برای توسعه فضای سبز اردبیل برنامه ریزی کرده تا با ارتقای سرانه فضای سبز به نشاط اجتماعی در شهر کمک کند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.