فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاري آريا- بررسي هاي اخير نشان مي دهد استفاده بيش از اندازه از روغنهاي گياهي سبب افزايش خطر بروز حملات قلبي مي شود.
 به گزارش خبرگزاري آريا،مصرف بيش از اندازه روغن هاي گياهي مضر است و سبب بروز حمله قلبي مي شود.


همواره استفاده نوع روغن به صورت يکي از مسائل مهم و تاثيرگذار بر سلامت انسان در کانون توجه پژوهشگران و دانشمندان بوده است. يکي از راههايي که براي کاهش خطر حملات قلبي مطرح شده ، استفاده از روغن هاي گياهي بوده است اما بررسي هاي اخير پژوهشگران نشان مي دهد که استفاده بيش از اندازه از روغنهاي گياهي سبب افزايش خطر بروز حملات قلبي مي شود.
 باآنکه مصرف روغنهاي گياهي سبب کاهش ميزان کلسترول خون مي شود اما روغن اشباع نشده در روغنهاي گياهي به هنگام داغ شدن، اکسيده مي شوند و ماده نهايي حاصل از اين واکنشهاي شيميايي براي بافتهاي انساني خطرناک است و مي تواند سبب شکل گيري ، پلاکتهاي خوني شود. پژوهشگران توصيه مي کنند که در مصرف روغنهاي گياهي نيز نبايد بسيار افراط شود.
هشدار مصرف روغن گياهي
هشدار مصرف روغن گياهي

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.