فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

نوشیدنی آب زردچوبه گرم خواص بی شماری دارد که دوای درد بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات است و روند پیری را نیز متوقف می‌کند.


به گزارش 9 صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ زردچوبه رنگ زرد پررنگی دارد و با هر چه که در تماس باشد آن را در کسری از ثانیه زرد می‌کند اما چاشنی بسیار خوبی برای انواع موادغذایی و غذاها محسوب می‌شود. شاید ندانید که زردچوبه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی بسیار عالی، خواص ضد پیری و ضد تورم است.

ماده اصلی موجود در زردچوبه کورکومین است که به علت داشتن خواص ضد سرطانی‌اش بسیار محبوب است. اگر زردچوبه در آب گرم ترکیب شود و نوشیده شود خواص آن چندین برابر می‌شود و در این صورت خواص جالب و شوکه‌کننده زیر را می‌تواند به بدن شما برساند:

از تورم و التهاب‌های اندام و دستگاه‌های خارجی و داخلی بدن جلوگیری می‌کند.

از سلول‌های مغزی محافظت و مراقبت می‌کند.

دارای خواص ضد سرطانی است و از تکثیر سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.

گوارش را تقویت می‌کند و عملکرد دستگاه گوارش را ارتقاء می‌بخشد.

از قلب مراقبت می‌کند و از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری می‌کند.

نشانه‌ها و علائم آرتروز و التهاب‌های مفصلی را تسکین می‌دهد.

طول عمر را افزایش می‌دهد و روند پیری را آهسته می‌کند.

دیابت نوع دوم را مهار می‌کند.

عملکرد کبد شما را بهبود می‌بخشد.

از چرب شدن کبد پیشگیری می‌کند.
با زردچوبه خوشگل شو!
با زردچوبه خوشگل شو!

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.