فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

رئیس سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی از معرفی ارقام پرمحصول باغی وزراعی و کم نیاز به آب خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر اسکندر زند در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: این تلاشها در جهت استقرار اقتصاد مقاومتی کشاورزی برنامه ریزی شده است و سال گذشته 25 رقم جدید زراعی و باغی به کشاورزان معرفی کردیم که ضمن کاهش نیاز بهار عملکرد تولید را در واحد سطح کاهش می دهد.

وی همچنین از برنامه ریزی استفاده بهینه از منابع آب به ویژه آب سبز یا آب باران با انتقال کشتهای بهاره به فصل پاییز خبر داد و گفت:‌ طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در 12 استان آغاز شده است که 8 هزار نفر همکاری می کنند. 

وی افزود:‌ این طرح در بقیه استانها اجرا خواهد شد تا دانش و فناوری نوین کشاورزی به این بخش انتقال یابد. 

اسکندر زند گفت:‌ همچنین برنامه توسعه تولید گیاهان جایگزین و گیاهان جدید در دست اجراست و باید نگاه به اقتصاد کشاورزی از حالت سنتی به حالت علمی تغییر کند و دولت زیربناها را فراهم کند.
معرفی ارقام پر محصول کشاورزی و کم نیاز به آب
معرفی ارقام پر محصول کشاورزی و کم نیاز به آب

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.