فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

کرج - مسوول واحداطلاع رسانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت : نخستین جشنواره روز جهانی خاک، 15 آذرماه امسال در این مرکز آموزش عالی مستقر در کرج برگزار می شود.

ˈمحمد رضا موحدیˈروز دوشنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت: 15 آذرماه مصادف با پنجم دسامبر ˈروز جهانی خاکˈ نامگذاری شده و به همین دلیل برگزاری این جشنواره در دستورکار قرار گرفته است .

وی ادامه داد: در این جشنواره اهمیت خاک به عنوان یکی از مهمترین عناصر طبیعت و

نقش اساسی آن در حیات انسان بررسی می شود.

وی گفت : خاک به لحاظ سهم موثر در اقتصاد و امنیت غذایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اظهار داشت: همچنین از 13 لغایت 15 آذرماه امسال نمایشگاهی از دستاوردهای علوم خاک، تغذیه گیاه، کودهای شیمیایی و زیستی در سالن نمایشگاهی خاکشناسی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار می شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.