فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاري آريا-آبريزش بيني را با آنتي هيستامين هاي طبيعي درمان کنيد! .

شاه‌تره گياهي است با خاصيت آنتي هيستامين‌ که براي کاهش آبريزش بيني مفيد است

 

برخي ميوه ها و دمنوش‌هاي گياهي به عنوان آنتي هيستامين‌هاي طبيعي مي‌توانند در رفع حساسيت‌هاي فصلي, آب ريزش بيني و غلبه بر مزاج سردي و تري بسيار مفيد باشند.


با آنتي هيستامين هاي طبيعي و گياهي آشنا شويد
دکتر  اکبري متخصص طب اسلامي ايراني بيان کرد: آب ريزش بيني و ترشحات پشت حلق به تدريج با رفتن به فصل سرما زياد مي‌شود و اين مشکل در افرادي است که مستعد آلرژي يا مستعد غلبه مزاج سردي و تري هستند اما اگر عادات صحيح غذايي را جايگزين عادت‌هاي غلط روزمره کنيم ديگر براي بر طرف کردن اين مشکل آنتي هيستامين‌ها را مصرف نمي‌کنيم.

زياد مصرف کردن ماست و دوغ، مصرف غذاها و دمنوش‌ها و داروها با طبع سرد، کم‌تحرکي يا بي‌تحرکي، پرخوري و خوردن شير سردبا موادنگهدارنده در صبحها فرد را دچار سوء مزاج سرد و تر مي‌کند و ترشحات بيني و پشت حلق را موجب مي‌شود.

دکتر اکبري براي کمک به جلوگيري از سوء مزاج سرد و تر و همچنين کمتر استفاده کردن آنتي هيستامين‌ها تصريح کرد: جايگزين کردن گوشت گوسفند به جاي گوشت گاو و روغن هاي کنجد و زيتون طبيعي به جاي روغن هاي صنعتي که امروزه بيشتر با پارافين مخلوط شده‌اند مي‌توانند به مصرف کمتر آنتي هيستامين‌ها کمک کنند.

 مصرف ميوه‌هايي مثل خرمالو، انجير و انار ميزان ترشحات را کم مي‌کند. انار ويتامين بالايي دارد و 40 درصد ويتامين C روزانه را تامين مي‌کند انار با خاصيت آنتي اکيسداني سيستم ايمني بدن را تقويت مي‌کند همچنين به دليل فيبر بالا، اسيد فوليک، ويتامين  A و E کم‌خوني را بهبود مي‌بخشد و از همه مهمتر جايگزين مناسبي براي آنتي هيستامين ها براي کاهش ترشحات بيني و پشت حلق است.

دمنوش‌ گياهاني چون زعفران، عناب، بابونه، دارچين، زنجبيل، نعنا، پونه، گل گاوزبان و چاي کوهي و آويشن به جاي چاي روزانه نياز به آنتي هيستامين را کم مي‌کند و به طور کلي آنتي هيستامين‌هاي طبيعي شناخته مي‌شوند.

شاه‌تره گياهي با خاصيت آنتي هيستامين‌، گياهي خوشه‌اي با شاخه هاي سبز و گل‌هاي سفيد مايل به صورتي رنگ است که در درمان ترشحات و نزله‌ها بسيار کمک کننده مي‌باشد همچنين هر 8 ساعت 1 استکان دمنوش آويشن در هنگام مريضي و حساسيت کلي از مشکلات را بر طرف مي‌کند.
آبريزش بيني را با آنتي هيستامين هاي طبيعي درمان کنيد!
آبريزش بيني را با آنتي هيستامين هاي طبيعي درمان کنيد!

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.