فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

به گزارش 9صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران، زنجبیل نوعی ریشه گیاهی است که به علت طعم خوبش چاشنی مناسبی برای بسیاری از مواد غذایی محسوب می‌شود که خواص بسیاری برای تقویت سلامتی افراد دارد. از جمله خواص بی‌نظیر زنجبیل که بسیاری افراد از آن بی‌خبر هستند کمک به کاهش وزن است.


زنجبیل به شما کمک می‌کند تا اصولی و سالم وزن کم کنید و در کوچک کردن شکم‌های بزرگ نیز بسیار موثر است. در واقع نوشیدن و یا خوردن زنجبیل موتور چربی‌سوزی بدن را به کار می‌اندازد و کاهش وزن شما را تحت کنترل خود می‌گیرد.

محققان در مطالعه‌ای که در مجله علم، غذا و کشاورزی در سال 2015 منتشر شد این موضوع را اثبات کردند و نشان دادند که با اضافه کردن یکی از عناصر موجود در زنجبیل به نام جینجرول به برنامه غذایی موش‌هایی که از اضافه وزن رنج می‌بردند بعد از 30 روز نتایج جالبی بدست آمد.

نتایج این تحقیق نشان داد که بعد از 30 روز موش‌ها اضافه وزن خود را از دست دادند و سطح لپتین و قند خونشان بهبود یافت و به سطحی طبیعی رسید. لپتین ترکیبی است که نقش مهمی را در ایجاد حس پری و سیری بعد از خوردن وعده‌های غذایی ایفا می‌کند. اهمیت لپتین در کاهش وزن بسیار مهم است و برای کاهش وزنی اصولی و موفق بسیار تاثیرگذار است.
لاغری اصولی با این گیاه
لاغری اصولی با این گیاه

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.