فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

دو میوه‌ای که توانایی از بین‌ بردن مهاجم‌ترین نوع سرطان را دارند، توسط دانشمندان دانشگاه تگزاس کشف شدند.



به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آلو و هلو قادر به انهدام مهاجم‌ترین نوع سلول‌های سرطان  پستان هستند. این دو میوه خطرناکترین سلول‌های سرطانی را ازبین می‌برند ولی جالب است بدانید کوچکترین آسیبی به سلول‌های سالم مجاور وارد نمی‌کنند.

طبق گزارش محققان دو پلی‌فنول (مواد شیمیایی گیاهی) منجر به مرگ سلول‌های سرطانی می‌شوند. فنول‌ها ترکیبات آلی هستند که به‌طور خاص در میوه‌ها یافت می‌شوند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آلو و هلو و همچنین زغال‌اخته و تمشک برای درمان سرطان بسیار مفید هستند و استفاده از این منابع طبیعی درمانی توصیه می‌شود. ضمناً تحقیقات و تست‌های آزمایشگاهی نیز تأیید کرده‌اند که این ترکیب‌ها توانسته‌ است از رشد سرطان در حیوان‌هایی که به آنها این عصاره داده شده بود جلوگیری کند


مهاجم‌ترین نوع سرطان در برابر این دو میوه ناتوان است
مهاجم‌ترین نوع سرطان در برابر این دو میوه ناتوان است

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.