فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

استان: تهران



موسسه آواي طبيعت پايدار تور يک‌روزه بازديد از باغ ملي گياه‌شناسي موسسه تحقيقات جنگل‌ها و مراتع کشور را در روز 11 آبان‌ماه برگزار مي‌کند.

مدير آموزشي موسسه آواي طبيعت‌پايدار در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn)، با بيان اين مطلب افزود: موسسه آواي طبيعت پايدار به عنوان يکي از موسسات فعال در زمينه برگزاري دوره‌هاي آموزشي طبيعت‌گردي و برگزارکننده تورهاي تخصصي طبيعت‌گردي اقدام به برگزاري تور بازديد از باغ ملي گياه‌شناسي ايران کرده است.

«افسانه احساني» تصريح کرد: پيش از اين بازديد از باغ ملي گياه‌شناسي تنها براي متخصصان و دانشجويان رشته‌هاي مرتبط امکان‌پذير بود که با رايزني‌هاي انجام شده امکان برگزاري تورهاي بازديد از اين باغ براي ساير علاقه‌مندان نيز فراهم شده است.

او افزود: با توجه به جاذبه‌هاي متنوع باغ و دارابودن گياهان انواع زيستگاه‌ها همچون هيرکاني، زاگرس، اروپا، آمريکا و ساير زيستگاه‌ها که حاصل بيش از 35 سال تلاش و پشتکار پايه‌گذاران اين باغ است شرکت‌کنندگان در اين تور مي‌توانند چندين اقليم ايران و جهان را در زماني کمتر از نيم‌روز مشاهده کنند.

باغ ملي گياه‌شناسي ايران در پيکان‌شهر کرج قرار دارد و از خدمات اين تور مي‌توان به وسيله اياب و ذهاب، راهنما، کارشناس گياه‌شناسي و وروديه باغ اشاره کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.