فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان:
بزرگنمایی:  

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان با اشاره به استقبال شهروندان از يازدهمين جشنواره گل و گياه، گياهان دارويي و ماهيان زينتي در اصفهان گفت: تاکنون استقبال از اين نمايشگاه به خصوص از غرفه ماهيان زينتي بي سابقه بوده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد رضا حكيم فعال با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با توجه به اين كه چند روزي بيشتر از افتتاح اين جشنواره نمي گذرد ولي بازديد شهروندان از اين نمايشگاه به خصوص از غرفه ماهيان زينتي كه براي اولين بار مي باشد بي سابقه بوده است.
وي افزود: مراكز آموزشي از جمله مهد كودك ها و مدارس نيز استقبال بسيار خوبي از اين نمايشگاه داشته اند.
مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان اذعان داشت: اين جشنواره با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گياه، گياهان دارويي و ارتقاء سطح نشاط و شادابي در بين شهروندان و همچنين معرفي توليد کنندگان داخلي در راستاي حمايت از توليد ملي و با حضور 180 غرفه برگزار شده است.
گفتني است؛ يازدهمين جشنواره گل و گياه و ماهيان زينتي با حضور شرکت هايي در زمينه عرضه انواع فراورده هاي گياهان دارويي، عرقيات، عرضه انواع گل و گياه شامل گل هاي آپارتماني، کاکتوس، گل هاي شاخه بريده، درختان و درختچه هاي مثمر و غير مثمر،کود، بذر، سم و همچنين ماهيان زينتي در محل بازار مرکزي گل و گياه اصفهان واقع در خيابان همدانيان آماده ارايه خدمات به شهروندان اصفهاني مي باشد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.