فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

 گیاه رزماری دارای خواص متعددی است اما تأثیر این گیاه بر رشد موها بسیار حائز اهمیت است بنابراین افرادی که دچار ریزش مو هستند .
  

پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر (titrebartar.ir) :

گیاه رزماری دارای خواص متعددی است اما تأثیر این گیاه بر رشد موها بسیار حائز اهمیت است بنابراین افرادی که دچار ریزش مو هستند می‌توانند برای تقویت موهای خود از گیاه رزماری استفاده کنند.



به گزارش «تیتربرتر» دکتر فاطمه ملکی پزشک عمومی درباره خواص رزماری می‌گوید: این گیاه دارای بوی نافذ و گرمی است و یک روغن محرک محسوب می‌شود. وی با تأکید بر اینکه ماساژ رزماری روی سر می‌تواند کمک زیادی به درمان ریزش موها کند، اظهار می‌کند: این گیاه ‌دارای خواص‌ متعددی مانند بهبود هضم غذا، تقویت سیستم ایمنی و بهبود گردش خون است.


 این پزشک عمومی خاطرنشان می‌کند: بر اساس تحقیقات گیاه رزماری می‌تواند باعث تقویت و افزایش رشد موهای سر شود همچنین موادی که در این گیاه وجود دارد می‌تواند در غذا‌رسانی به مو‌ها کمک‌کننده باشند.

دوای موهای کم پشت چیست؟
دوای موهای کم پشت چیست؟

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.