فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - محيط زيست

دولت چين درصدد است با توسعه كاشت نهال و گلكاري، فضاي سبز شهري را در اين كشور گسترش دهد.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از مقامات ارشد در حوزه فضاي سبز شهري چين با بيان اينكه ميزان پوشش فضاي سبز شهري هم اكنون 38.22 درصد است، گفت: دولت چين قصد دارد اين ميزان را افزايش دهد.

«ژائو شوكانگ» گفت: دولت چين قصد دارد تا تجربياتشان را در زمينه فضاي سبز شهري با ديگر كشورها به اشتراك بگذارد و خواهان فراگرفتن تجربيات ديگر كشورها نيز در اين زمينه است.

همچنين شهر«نان‌نينگ» با 43،65 درصد پوشش فضاي سبز، غني‌ترين شهر چين از نظر دارا بودن فضاي سبز شناخته شده است.

به گفته «ژائو شوكانگ»، گسترش فضاي سبز به زيبايي شهر وارتقاي سلامت شهروندان كمك خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه چايناديلي، اگرچه پوشش جنگل كاري در چين به 196 ميليون هكتار رسيده است، در مقايسه با ديگر كشورهاي توسعه يافته راه طولاني در توسعه فضاي سبز شهري در پيش دارد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.