فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰         
  

مکمل رسوراترول موجود در پوست در انگور قرمز، بادام زمینی و خانواده‌ توت‌ها موجب کاهش احتمال حملات قلبی و ابتلا به سرطان می‌گردد.


پیام فرح‌بخش متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مکملی به نام رسوراترول گفت: مکمل رسوراترول یک پلی فنل گیاهی است که حاوی آنتی اکسیدان می‌باشد و بدن را در مقابل سرطان و بیماری قلبی عروقی محافظت می‌کند که این ماده در پوست انگور قرمز، بادام زمینی و خانواده توت ها به وفور یافت می‌شود.


وی افزود: این مکمل از آسیب‌هایی که در اثر آلودگی هوا و آب، نور آفتاب و مواد نامناسبی که در اثر سوختن چربی‌ها در بدن آزاد می‌شود، جلوگیری می‌کند، بنابراین مانع از پیری سلول‌ها می‌گردد.


فرح‌بخش در خصوص تاثیر رسوراترول در کاهش ابتلا به آلزایمر تصریح کرد: از فواید رسوراترول حفاظت از سلول‌های عصبی و در نتیجه کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر می‌شود، همچنین مقاوت به انسولین را در افراد کاهش می‌دهد و عوارض چاقی در فرد را از بین می‌برد. مصرف این مکمل برای کودکان توصیه نمی‌شود.

مصرف این مکمل از حملات قلبی و ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند
مصرف این مکمل از حملات قلبی و ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.