فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

شیراز/ خبرگزاری صدا و سیما/ علمی

فراخوان همایش جهانی رویکردهای نوین در کشاورزی و محیط زیست در راستای توسعه پایدار و تولید ایمن در شیراز منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیر اجرایی همایش گفت: کشاورزی و توسعه پایدار، تولیدات سالم و امنیت غذایی، علوم صنایع غذایی، علوم شیلات و آبزیان، علوم دامی و دامپزشکی، تولیدات گیاهی و علوم باغبانی، نانو تکنولوژی در کشاوزی، پدافند غیرعامل در کشاورزی و محیط زیست و تغییرات اقلیمی و توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست از جمله محورهای همایش است.

بهنام ترابی دوست افزود: علاقه مندان تا 25 دی ماه فرصت دارند مقالات خود را به نشانی [email protected] یا "font-family: Tahoma; line-height: 30px; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);" /> همایش جهانی رویکردهای نوین در کشاورزی و محیط زیست در راستای توسعه پایدار و تولید ایمن هشتم بهمن در شیراز برگزار می شود.

فراخوان همايش رويکردهاي نوين در کشاورزي و محيط زيست
فراخوان همايش رويکردهاي نوين در کشاورزي و محيط زيست

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.