فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا-ژل آلوئه ورا داراي خواص ضدباکتري و ضد ويروسي است که پوست تحريک شده را التيام مي‌بخشد.

به گزارش خبرگزاري آريا،آلوئه ورا فقط يک درمان اورژانسي براي بريدگي‌ها و کبودي‌هاي گاه به گاه نيست. اين ژل ترميم کننده‌ي ‌شگفت انگيز مي‌تواند از راه‌هاي بسياري براي رسيدگي به يک ليست طولاني از نگراني‌هاي زيبايي، مورد استفاده قرار گيرد. شما بعد از ياد گرفتن روش‌هاي مختلفي که مي‌توانيد اين گياه را وارد روال زيبايي‌تان کنيد، ديگر هرگز به آلوئه ورا مانند قبل نگاه نخواهيد کرد:


آرايش را بطور مؤثر پاک مي‌کند
با استفاده از آلوئه ورا، شما هرگز دوباره چشم‌هايي شبيه چشم راکون نخواهيد داشت. ژل آلوئه ورا برخلاف پاک کننده‌هاي آرايش فروشگاهي، هيچ ماده شيميايي ندارد که پوست را تحريک کند.در حالت ايده آل شما بايد از ژل آلوئه وراي تازه استفاده کنيد، نه از نوع آماده‌ي فروشگاهي. مقداري ژل آلوئه ورا را روي پنبه‌ي توپي بزنيد. پنبه را روي آرايش‌تان بماليد و بگذاريد ژل،چند ثانيه بماند. سپس يک دستمال تميز برداريد و آرايش نرم شده را با آن پاک کنيد.

براي اصلاحي صاف و بدون بريدگي
آيا پاهايي صاف و بدون مو مي خواهيد؟ از ژل آلوئه ورا به عنوان جايگزيني براي کرم اصلاح استفاده کنيد. ژل آلوئه ورا داراي خواص ضدباکتري و ضد ويروسي است که پوست تحريک شده را التيام مي‌بخشد. اين ژل سبک و نرم است و از بريدگي و سوزش تيغ جلوگيري مي‌کند. اين ژل، پوست را انعطاف پذير و هيدراته مي‌کند. براي استفاده از ژل آلوئه ورا به عنوان کرم اصلاح، مقدار زيادي از آن را روي پا بماليد. از آنجا که اين ژل به سرعت جذب مي‌شود، بايد بعد از زدن ژل، سريعا شروع به اصلاح کنيد. مانند هميشه اصلاح کنيد و در صورت نياز، باز هم ژل آلوئه ورا بماليد. همچنين مي‌توانيد اين ژل را با صابون کاستيل مورد علاقه‌تان مخلوط کنيد و از اين ترکيب، به عنوان يک کرم اصلاح خانگي استفاده کنيد.

چشم‌هاي پف کرده را تسکين مي‌دهد
آيا چشمان شما بعد از يک شب بيرون رفتن با دوستان‌تان، کمي پف کرده‌اند؟ نگران نباشيد، ژل آلوئه‌ورا دوباره چشمان‌تان را با نشاط خواهد کرد. شما مي‌توانيد اين ژل را زير چشمان‌تان بماليد يا آن را در قالب‌هاي يخ بريزيد، فريز کنيد و سپس استفاده کنيد. ژل آلوئه ورا، عروق خوني را منقبض خواهد کرد، در نتيجه پف کردگي را از بين مي‌برد و پوست را سفت مي‌کند

به عنوان پاک کننده‌ي صورت
ژل آلوئه‌ورا، يک پاک کننده‌ي صورت ايده آل در مواقع ضروي است. ژل آلوئه وراي تازه را با يک قاشق چايخوري شير بادام و عصاره ليمو مخلوط کنيد. حالا اين مخلوط را روي صورت‌تان بماليد و يک تا دو دقيقه ماساژ دهيد. سپس اين مخلوط را بشوييد تا پوست درخشان و نرم‌تان،آشکار گردد. آلوئه ورا به لطف خواص ضدباکتري و ضدميکروبي اش با لکه هاي پوستي مقابله مي‌کند.در عين حال شير بادام، پوست را هيدراته کرده و عصاره‌ي ليمو، سلول‌هاي مرده‌ي پوست را از سطح پوست جدا مي‌کند.

پوست درخشان و نرم‌ با ژل آلوئه ورا
ژل آلوئه‌ورا، سبک و سريع الجذب است و پوست را عميقا هيدراته مي‌کند

بوي بد دهان را از بين ببريد
اجازه ندهيد که بوي بد دهان، شما را افسرده کند. حدود يک چهارم فنجان ژل آلوئه وراي خالص را در آب يا آب سيب حل کنيد. اين ترکيب را روزي يک بار بنوشيد تا نفس‌تان تازه شود. آلوئه‌ورا حاوي بتاسيتسترول است.ا ين ترکيب ضدالتهابي با بوي بد دهان مقابله کرده و در عين حال به هضم بهتر کمک مي‌کند. در بعضي موارد، بوي بد دهان توسط باکتري روده ايجاد مي‌شود. ژل آلوئه ورا، تعادل باکتري‌هاي روده را باز مي‌گرداند و نفس شما را تازه مي‌کند.

ابروها را مرتب و مشخص نگه داريد
آيا از سر و کله زدن با ابروهاي نامرتب و سرکش که سرجايشان نمي‌مانند، خسته شده‌ايد؟ يک ترکه ريمل تميز و قابل استفاده برداريد و آن را در ژل آلوئه ورا فرو ببريد. بعد از شکل دادن به ابروها، با ترکه ريمل روي آن‌ها ژل آلوئه ورا بزنيد و بگذاريد خشک شوند. ابروها در تمام روز، سرجايشان خواهند ماند تا زماني که ژل را پاک کنيد.

به پوست رطوبت رساني کنيد
ژل آلوئه‌ورا، سبک و سريع الجذب است و پوست را عميقا هيدراته مي‌کند. فقط کافي است مقدار زيادي از ژل آلوئه‌وراي تازه را روي نقاط خشک پوست بماليد. سپس، محل مورد نظر را کمي ماساژ دهيد تا ژل کاملا جذب شود.

مزاياي زيبايي آلوئه ورا
مزاياي زيبايي آلوئه ورا

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.