فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  


مدیر جهاد کشاورزی مهران از آغاز کاشت سبزیجات ارگانیک در سطح اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

مهندس «حجت عارف» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: 3 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کاشت سبزیجات ارگانیک اختصاص یافته است.


مدیر جهاد کشاورزی مهران افزود: برخلاف بیشتر مناطق کشور که کاشت سبزی با استفاده از انواع کودهای شیمیایی و سموم نباتی برای بهره‌وری بیشتر و افزایش راندمان محصول انجام می‌شود کشاورزان این منطقه به کشت سبزیجات ارگانیک و عاری از سموم شیمیایی در این شهرستان پرداخته‌اند.

عارف از جمله خدمات ارائه شده به این کشاورز جهت نشر و ترغیب کشاورزی ارگانیک از سوی این مدیریت را تحویل 250 کارت‌زرد، 4 کیسه کود فسفره بارور 2 و ازتوباکتر جهت تغذیه مزرعه اعلام کرد.

منبع: ایسنا

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.