فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

اهواز-استاندارخوزستان اعلام کرد: 135 طرح توسعه کشاورزی درهفته جاری در استان خوزستان به طور رسمی به بهره داری می رسند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید جعفر حجازیˈ شنبه در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در سالن جلسات استانداری خوزستان با اعلام این خبرافزود: هفت هزار و 432 طرح با اعتبار شش هزار و 50 میلیارد ریال به تصویب رسیده که از این تعداد بیش از شش هزار طرح با بانک عقد قرارداد شده است.

وی افزود: معرفی اولین طرح های بهره برداری شده می تواند انگیزه ای باشد تا بقیه طرح ها هرچه سریع تر به محله اجرا و بهره برداری برسند و موانع موجود نیز برطرف گردند.

حجازی تصریح کرد: استانداری و جهاد کشاورزی به صورت جدی در حال پیگیری هستند تا سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای خوزستان کاهش پیدا نکند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر موفقیت ها و نمودار اقدامات انجام شده برای ریاست جمهوری ارسال شود باعث تجدید نظر در رقم ریالی تسهیلات بخش کشاورزی خوزستان می شود.

وی گفت: منظم بودن برگزاری جلسات توسعه کشاورزی نیز در موفقیت اجرای طرح ها موثر بوده است.

حجازی تاکید کرد: باید در اجرای طرح های باغات و زراعت تسریع صورت گیرد تا تولید خوبی در کشاورزی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این استان در توسعه کشاورزی 12 درصد سهم کشاورزی کشور را داراست ،اظهارداشت: باید 12 درصد اعتبار کشوری نیز به استان اختصاص داده می شد در حالی که اعتبار در نظر گرفته شده به تناسب جمعیت است که این موضوع نیازمند اصلاح می باشد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.