فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

شهردارآنلاین: کلاس های آموزش علمی و عملی، روش نگهداری و تکثیر انواع گونه های گیاهی در مرکز کلینیک گل و گیاه منطقه 5 برگزار می شود
  

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، رضا مددی ،معاون امورشهری ومحیط زیست منطقه 5 افزود: با توجه به ضرورت ایجاد هسته فضای سبز در منازل و به منظور ارتقای فرهنگ توسعه و حفظ فضای سبز و سهیم کردن مردم در امر نگهداری فضای سبز، دوره های آموزش علمی و عملی کاشت و نگهداری گونه های گیاهی آپارتمان برگزار می شود.


وی ادامه داد: کلاس های آموزش معجون های خانگی ، گیاهان آپارتمان، سبزیکاری و صیفی کاری گیاهان ،کاشت زعفرانی و.... به صورت رایگان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: با توجه به ساختار فضاهای شهری و محدودیت فضا برای کاشت گیاه، دوره آموزش کاشت فضای سبز عمودی با دو هدف زیبایی بصری و استفاده بهینه از فضا در توسعه فضای سبز برگزار می شود.


معاون شهردار منطقه از برگزاری دوره های جدید ماسک گیاهی وگیاه پالایی خبردادوگفت:دوره های رایحه درمانی از دیگر دوره های جدید آموزشی است ورایحه درمانی یکی از شاخه‌های طب گیاهی است و کاربرد دو‌گانه‌ای دارد که در این کلاس ها روش های درمان با استفاده از روغن‌های به دست آمده از گیاهان و سایر ترکیبات عطری آموزش داده می شود.


وی خاطر نشان کرد: آموزش ماسک گیاهی ،دمنوش ،دهانشویه وتراریوم  از دیگر فعالیت ها و برنامه های این مرکز است.


وی افزود: علاقمندان می توانند برای دریافت مشاوره گیاهی وکسب اطلاعات بیشتربا شماره های 44009237 (مرکز الهی)، 44486531(شعبه کاج) ،44157601 (شعبه ارم ) و44627930(شعبه جنت آباد مرکزی ) یا مراجعه حضوری به این مراکز سؤالات خود را مطرح کنند .

شهروندان غرب تهران با کاشت زعفران آشنا می شوند
شهروندان غرب تهران با کاشت زعفران آشنا می شوند

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.