فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

دهدشت - معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع فصل کشاورزی گفت: امسال 140 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای کاشت، داشت و برداشت استان در نظر گرفته شده است.

ˈرضاعنایتیˈروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبارات به خرید کود، حمایت ویژه از کشاورزان، طرح خودکفایی گندم و سایر نیازهای کشاورزان در سطح استان تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به مشکلات تامین کود مورد نیاز کشاورزان گفت: چهار میلیارد ریال برای خرید کود مورد نیاز در سطح استان هزینه شده است.

عنایتی حمایت همه جانبه از کشاورزان برای برطرف شدن مشکلات آنها را یکی از اولویت های اساسی این نهاد ذکر کرد و گفت: 970 میلیون ریال اعتبار در قالب حمایت ویژه از کشاورزان در سال جاری تخصیص یافت.

معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای موفقیت آمیز طرح خودکفایی گندم در سال زراعی گذشته خبر داد و گفت: هزینه این طرح در سال جاری چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های کشاورزی در سطح استان 95 ناظر در قالب خدمات فنی و مهندسی به کشاورزان درطول سال مشاوره خواهند داد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.