فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاری فارس: دومین مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه جنوب غرب تهران به‌منظور گامی نو برای مشارکت شهروندان در ارتقای سرانه‌های فضای سبز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 17، دومین مرکزآموزش و مشاوره گل و گیاه جنوب غرب تهران در راستای زمینه سازی برای آموزش و مشارکت شهروندان در ارتباط با نگه داشت و ارتقای فضای سبز افتتاح شد.

مرکز شماره 2 آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه در خیابان تقوایی، بوستان زمزم به مساحت 86 مترمربع با فضای استاندارد آموزشی و کارشناسی، در حالی برگزار شد که شهروندان حاضر در این مراسم، همزمان از امکان حضور در نخستین کلاس آموزشی نگهداری گیاهان آپارتمانی این مجموعه نیز بهره‌مند شدند.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 در این باره گفت: تمام کلاس‌های آموزشی این مرکز مانند، انجام عملیات زراعی، طراحی تراریوم، کاشت گل‌فصل، پرورش کاکتوس، سبزی‌کاری در منزل، پرورش گیاهان دارویی، هرس و تکثیر گیاهان به صورت منظم برگزار و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

زهرا زمانی افزود: کارشناسان این مرکز هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 ظهرآماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به علاقمندان در این زمینه هستند. همچنین تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه رایگان است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.