فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

فرماندار رفسنجان گفت: بذر گوجه فرنگی سیاه در گلخانه ای در رفسنجان تولید خواهدشد.
جوان از کرمان، حمید ملانوری در بازدید گلخانه ای در سطح شهرستان رفسنجان افزود: در این گلخانه که در دو سال گذشته  احداث شده فلفل، سبزی، کلم، کاهو و دیگر اقلام سیفی جات از نوع سالم تولید و به بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این نوع محصولات سالم هستند چون در دفع آفات در این گلخانه به جای استفاده از سموم شیمیایی از کارت های زرد و آبی برای دفع آنها بهره می گیرند ضمن اینکه محصولات این گلخانه به صورت هیدروپونیک تولید می شوند به عبارتی ریشه این گیاهان در پودر پوسته نارگیل بدون خاک با آب کم رشد می کنند.


ملانوری بیان کرد: گلخانه آقای کفایی در روستای کفائیه می تواند به صورت شرکت واحد، انواع نهال سیفی جات را به صورت انبوه تولید و عرضه کند.

وی به کیفیت این محصولات سالم اشاره و اظهار کرد: مردم در بازار به دنبال محصولات سالم گیاهی هستند زیرا محصولات شیمیایی موجب به خطر افتادن سلامتی افراد می شود.

وی گفت: این گلخانه در 1500 متر مربع مساحت با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال  احداث شده و بذر گیاهان از از خارج خریداری می شود.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.