فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

دولت بهار: کشاورزی در شهر به دلیل کمبود فضا مشکل بوده و این دلیلی برای کمبود مواد غذایی تازه شهری است.اکنون یک شرکت دانمارکی این مشکل را با مزرعه شهری flatpack عمودی و هیدروپونیک رفع کرده است.
  

به گزارش دولت بهار، این مکان 538 فوت مربع بوده و برای فضاهای فشرده و کم شهری بسیار مناسب است. این مزرعه به صورت عمودی و در هر مکانی قابل استفاده است و برای اهداف تجاری و اجتماعی کاربرد دارد و از آن جا که منفصل است طی 10 روز نصب می‌شود.

 
میکل کائر یکی از طراحان اظهار کرد: هدف ما از این طراحی برگرداندن فضای سبز و مواد غذایی تازه به فضای شهری است. این مورد فرصت مناسبی برای آموزش مهارت‌های کشاورزی و اشتغال‌زایی در زمینه کشاورزی است.
 
این نوع کشاورزی مناسب برای کشت سبزیجات، داروهای گیاهی و درختان میوه در دو طبقه است.
 
در حال حاضر این طراحی در کپنهاگ انجام می‌شود و طراحان امیدوارند که در شهرهای بزرگ و پرجمعیت نیز به کار گرفته شود.
 

منبع: ایسنا 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.