فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

سرطان ریه یکی از شایع‌ترین عوامل مرگ و میر در کشورهای مختلف است. طبق آمار، تعداد افرادی که به خاطر سرطان ریه جان خود را از دست داده‌اند از جان باختگان سرطان لوزالمعده، سینه و روده بزرگ بیشتر است.

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، عامل حدود 75 تا 80 درصد موارد سرطان ریه «کارسینوم ریه سلول – غیر کوچک» است.

  مطالعه‌ای که به تازگی انجام شده نشان می‌دهد سبزی جعفریبه دلیل ترکیباتی که دارد، می‌تواند این بیماری سخت را درمان کند. آپی ژنینِ موجود در سبزی جعفری می‌توان تا 86 درصد سلول‌های سرطانی را از بین ببرد.


سبزی جعفری با چای جعفری سرطان را درمان کنیدسبزی جعفری با چای جعفری سرطان را درمان کنید

 

آپی ژنین را می‌توان در سبزی‌های دیگر مانند کنگر فرنگی، پیاز، پرتغال، کرفس، پونه کوهی، گشنیز و چای بابونه هم یافت، اما سبزی جعفری دارای مقادیر فراوانی از این ترکیب است. از این رو، می‌توان گفت که سبزی جعفری یکی از مهمترین سلاح‌ها در جنگ با سرطان است.
 
دستور تهیه یک فنجان چای جعفری و مواد مورد نیاز آن

•15 گرم ریشه سبزی جعفری

•200 میلی لیتر آب جوش

ریشه سبزی جعفریرا در ابتدا خرد کرده و آب جوش را بر روی آن بریزید. سپس اجازه دهید تا این آب جوش برای مدت 5 دقیقه دیگر نیز بجوشد. حال زیر آن را خاموش کرده و درب ظرف را بگذارید. اجازه دهید 15 دقیقه دیگر به همان حالت بماند. اکنون می‌توانید با کمک یک صافی آن را مصرف کنید.
 
اگر می‌خواهید از خواص جادویی چای سبزی جعفری استفاده کنید، بهتر است آن را سه نوبت در روز مصرف کنید.

فرادید

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.