فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

خواص شنبلیله, تره و سیب در طب اسلامی

سید حسن ضیایی پژوهشگر طب اسلامی اظهار داشت: مصرف تَره برای کسانی که دچار یبوست وبواسیر هستند, مفید است.به‌گفته وی مصرف روزانه نیم کیلو سبزی تَره به‌صورت پخته برای افرادی که دچار بواسیر هستند, مفید است. آب تره نیز می‌تواند در برطرف کردن خونریزی و عوارض بواسیر پیشگیری کند.

مصرف شنبلیله راه‌کار پرپشت شدن موها

اگر خانمها دوست دارند موهایپرپشت داشته باشند, بهتر است در وعده‌های غذایی خود سبزیشنبلیله اضافه کنند. سبزی شنبلیله را پخته و به غذای خود اضافه کنند تا موهای پرپشت داشته باشد.ضیایی ادامه داد: سبزی شنبلیله فشار خونرا کاهش می‌دهدو موها را پرپشت می‌کند. می‌توان یک قاشق مرباخوری شنبلیله خشک یا یک استکان عرق شنبلیله را مصرف کرد.

مصرف سیب راه‌کار رفع حرارت اضافی بدن

 مصرف سیب چه به‌صورت آب سیب یا سیب پخته یا سیب رنده شده حرارت اضافی در سیستمگردشخون و سیستمگوارش افراد را خارج می‌کند.این محقق طب اسلامی اضافه کرد: مصرف سیب موجب رفع بی‌قراری شبانگاهی در افراد می‌شود. مصرف روزانه سیب به سلامت بدن افراد کمک می‌کند.
مرجع خبر : سیمرغ
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.