فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

به گزارش سرویس علمی جام نیوز،

 

زردچوبه

 

زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، باکتری، قارچ و التهاب دارد. نتیجه مطالعه دانشمندان دانشگاه تورنتو در سال 2007 نشان داد، ماده شیمیایی کورکومین دارای خواص ضد سرطان است و برای مبارزه با بیماری های بدخیم - دیابت، آلرژی، آرتریت و آلزایمر - ایده آل. زردچوبه را می توان به سالاد مرغ، سوپ، انواع خورش و ... اضافه کرد.

 

دارچین

 

به گفته متخصصان انجمن دیابت آمریکا، مصرف روزانه یک تا شش گرم دارچین، قند، تری گلیسرید و کلسترول بد خون را کم می کند و سبب نابود شدن آکنه ها می شود.

 

زنجبیل

 

زنجبیل سرشار از ماده شیمیایی gingerol است که نقش اساسی در تسکین معده درد، تهوع، سردرد میگرنی، ورم مفاصل، درد قاعدگی و ... ایفا می کند. برای کاهش سریع درد عضلات، باید روغن زنجبیل را پس از ترکیب با آب به صورت خمیر درآورده و به ناحیه دردناک مالید.

 

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.