فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش بودجه بیمه محصولات کشاورزی از 1500 میلیارد ریال به 8500 میلیارد ریال، جزء یک بند 22 قانون بودجه سال جاری را اصلاح کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (يكشنبه 23مهرماه) با افزایش بودجه بیمه محصولات کشاورزی از 1500 میلیارد ریال به 8500 میلیارد ریال، جزء یک بند 22 قانون بودجه سال جاری را اصلاح کردند.

براساس رای مجلس دولت مکلف است در جهت توسعه بیمه کشاورزی اعتباری معادل 8500 میلیارد ریال در قالب حق بیمه سهم دولت و مازاد خسارات پرداختی موضوع مواد 32 و 33 اساسنامه صندوق بیمه کشاورزی از محل اعتبارت بند (ش) ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه موضوع تنخواه گردان خزانه کشور (ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور) تامین و پرداخت نماید.

از 247 نماینده حاضر در جلسه 177 نفر رای موافق، 11 نفر رای مخالف و 15 رای متنع دهند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.