فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداري منطقه 8، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبرافزود: با هدف ارتقای آگاهی شهروندان عزیز و اثربخشی بیشتر آموزشهای شهروندی، دومین شعبه مرکز آموزش گل وگیاه (تسلیحات) درمحلی با تراکم جمعیتی بالایی به زودی راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه گل وگیاه نقش بسزایی درآراستگی محیط شهری دارد گفت: مشارکت شهروندان درنگهداری و پرورش گل وگیاه امری قابل اهمیت و ضروری است.
وی ادامه داد: برپایی دوره های آموزشی رایگان دراین مراکز و همچنین مدارس و مهدکودک ها، ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به شهروندان عزیز منطقه، انتشار و توزیع کتابها، بروشورها و جزوه های آموزشی و برنامه های پژوهشی، برپایی اردوهای آموزشی و تفریحی از بازار گل، بوستان های سطح شهر و اجرای برنامه های خاص درمناسبت های ویژه و توزیع نهال در روز درختکاری و ... را از مهمترین فعالیتهای مراکز آموزش گل و گیاه عنوان کرد. وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره رایگان دراین مراکز گفت: شهروندان علاقمند جهت شرکت دراین دوره ها تحت عنوان آشنایی با گیاهان آپارتمانی، روش تکثیر و نگهداری آنها، سبزیکاری درگلدان و مزرعه، آشنایی با حشرات مختلف و چرخه زندگی آنها، کاشت بذر و نشا درمزرعه، آشنایی با چرخه زندگی گیاهان، آشنایی کودکان با قوانین پارک و فصول مختلف آشنایی با درختان میوه می توانند به این مراکز واقع شده در منطقه مراجعه کنند. فرخی درپایان با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی خاطرنشان کرد: آموزش شهروندی نقش بسزایی درایجاد حس مشارکت پذیری عموم شهروندان درنگهداری فضای سبز شهری دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.