فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

توجه کنید که بارداری فقط 300 کالری اضافی و انجام حرکت های یوگا و فعالیت های ورزشی روزانه نیست، شما باید سالم بخورید. اما آیا تاکنون به اقلام ضروری که باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد فکر کرده اید؟ اگر نمی دانید، این مقاله برای شماست.

این آبمیوه‌ها برای خانم‌های باردار مفید هستنداین آبمیوه‌ها برای خانم‌های باردار مفید هستند

به گزارش جی پلاس، یکی از بهترین عادت ها در دوران بارداری تغذیه است. یک لیوان آب سالم در روز شما را سرحال و پوست را درخشان می کند، این نوشیدنی را هم به شما پیشنهاد می کنیم:

Image: ShutterstockImage: Shutterstock

۱-آب سیب
نوشیدن یک لیوان آب سیب روزانه به طور قطع شما را در طی ماه های بارداری سالم نگه می دارد.
دو ـ سه عدد سیب را پوست کنید و بجوشانید سپس بگذارید خنک شود. به مدت یک دقیقه در مخلوط کن بریزید سپس در لیوان ریخته و مقداری آب لیموی تازه به آن اضافه کنید و بگذارید یک ساعت در یخچال بماند، آنگاه بنوشید.

Image: ShutterstockImage: Shutterstock

۲-آب گواوا
گواوا مانع از مشکلات مربوط به یبوست در دوران بارداری می شود، برای تهیه یک لیوان آب تازه گواوا، به دو عدد گواوا و دو قاشق غذاخوری شکر، آب لیمو، و زنجبیل نیاز دارید.
در اینجا دستور تهیه آن را یاد می گیریم: گواوا را بجوشانید و بگذارید خنک شود، سپس درون مخلوط کن ریخته و آب لیموی تازه و زنجبیل را اضافه کنید و در نهایت روی آن یخ بریزید.

Image: ShutterstockImage: Shutterstock

۳٫ آب انگور
آب انگور برای حس چشایی شما بسیار مفید خواهد بود. اکنون دستور تهیه این آب میوه را می خوانیم:
۵۰۰ گرم انگور دانه شده را داخل مخلوط کن ریخنه و یکی دو دقیقه ترکیب می کنیم، سپس در یخچال می گذاریم تا سرد شود.

Image: ShutterstockImage: Shutterstock

۴٫ آب چغندر
برای تهیه یک لیوان آب چغندر تازه، چهار عدد هویج، دو عدد چغندر، یک عدد سیب لازم است. همه مواد را ریز کرده و در مخلوط کن ریخته، مقداری یخ به آن اضافه می کنیم، این آبمیوه را فوراً بنوشید. سه بار در هفته می توانید از این آبمیوه بنوشید.

Image: ShutterstockImage: Shutterstock

۵- موز و عسل
ترکیب موز، شیر و عسل کاملاً شگفت انگیز است. این طعم لذیذ به عنوان نوشیدنی بعد از ظهر کامل است.

دستور تهیه آن: نصف فنجان شیر، یک موز رسیده، یک قاشق غذاخوری عسل را در مخلوط کن بریزید تا صاف شود سپس تکه های یخ  را درون آن بریزید و سرد بنوشید.

منبع: دکتر سلام

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.