فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴         
  

اراک-مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: بیش از 123 میلیون شاخه انواع گل و گیاهان زینتی در نیمه نخست امسال در این استان تولید شد.

ˈعلی اصغر زارعیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سطح زیر کشت گل و گیاهان زینتی در استان یکهزار و 91 هکتار است که از این میزان 371 هکتار گلخانه و بقیه فضای باز است.

وی اظهار کرد: شهرستان محلات با 838 هکتار ، بیشترین سطح زیر کشت گل و گیاهان زینتی در استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: تعداد یک هزار و 725 نفر در حوزه تولیدات گل و گیاهان زینتی در استان فعالیت دارند.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان مرکزی اضافه کرد: انواع گلهای شاخه بریده ،گلهای فصلی، نشایی و بوته ای ازجمله میخک، داوودی، گلایول، رز، آنتوریم، اطلسی، بنفشه و آهار از گل و گیاهان تولید شده در استان است.

استان مرکزی رتبه دوم تولید گل و گیاهان زینتی را در کشور دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.