فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

گروه سلامت: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۳ از برگزاری سومین جشنواره «خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سفره افطار» در روز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه سیمرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مهرابی‌، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 13 گفت: در آستانه فصل نیایش و دعا، سومین جشنواره خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سفره افطار به ابتکار مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه روز دوشنبه مورخ 25 خرداد ماه رأس ساعت 10 صبح در مرکز سیمرغ برگزار می‌شود.

‌وی افزود: در این مراسم بیش از 100 نفر از شهروندان با پخت سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای گیاهی سفره افطار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در این جشنواره، داوران ضمن چشیدن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سفره افطار، با در نظرگرفتن شاخصه‌ها‌ی یک غذای سالم و ابتکار به کار رفته در پخت غذا، بهترین‌ها را انتخاب کرده که در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 برگزاری این جشنواره را فرصتی برای آشنایی و مشارکت دادن شهروندان در امور شهری اعلام کرد و افزود: با برگزاری این جشنواره در نظر داریم ضمن ترویج پخت غذاهای سالم بین شهروندان‌، آنها را با غذاهای اصیل یک سفره ایرانی – اسلامی آشنا کرده و در جهت سلامت شهروندان گامی هر چند کوچک برداریم.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌های آموزشی با عناوین ‌«گیاهان قرآنی‌» و «خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سفره افطار» در ماه مبارک رمضان در سرای محلات و مساجد توسط مراکز گل و گیاه برگزار می‌شوند که هر سال با استقبال خوبی از سوی شهروندان رو به رو می‌شود.

شهروندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره با شماره تلفن‌های مرکز سیمرغ: 77981025، مرکز صبا 77152758، مرکز خیام 33356889 تماس حاصل کنند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.