فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

موج - گياه شناسان ژاپني از منطقه گلستان کوه خوانسار بازديد کردند و گونه هاي گياهي اين منطقه را بررسي کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، يک گروه گياه شناسي ژاپن با بازديد از منطقه گلستان کوه خوانسار به تحقيق و بررسي گونه هاي گياهي اين منطقه پرداختد.
اين گروه محقق ژاپني گونه هاي مختلف گياهي اين منطقه؛ به خصوص لاله واژگون سرحنايي و لاله واژگون زرد را بررسي کردند.
گياه شناسان ژاپني ساعت ها در اين منطقه به مشاهده و تحقيقات خود پرداختد و از پراکندگي و تعدد لاله هاي واژگون اين منطقه تعجب کردند و خوشحال شدند.
منطقه گلستان کوه در جنوب شهرستان خوانسار و در فاصله 10 کيلومتري اين شهر قرار دارد، اين منطقه بسيار سر سبز و خوش آب و هوا و از طبيعت بکرخداداي برخوردار است. سرتاسر گلستان کوه پوشيده از انواع گونه هاي گون، گل هاي زيباي لاله واژگون و گونه هاي مختلف گياهي و جانوري است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.