فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري موج - مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبكه آبرساني و آبياري فضاي سبز شهرهاي فريمان و رشتخوار در استان خراسان رضوي در پژوهشكده مديريت شهري و روستايي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور تأييد شد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبكه آبرساني و آبياري فضاي سبز شهرهاي فريمان و رشتخوار پس از بررسي توسط كميته اجرايي و هماهنگي استانداري خراسان رضوي در حوزه معاونت پژوهشي پژوهشكده مديريت شهري و روستايي مورد ارزيابي و تأييد قرار گرفت.
در اين طرح ضمن بررسي وضعيت موجود و توسعه فضاي سبز،نياز آبي و منابع تامين آب فضاي سبز،ضوابط و مباني طرح،بررسي گزينه هاي مختلف انتقال و توزيع آب به لحاظ فني و اقتصادي و انتخاب گزينه بهينه،نقشه هاي اجرايي به همراه جزئيات اجرايي ارائه شده است.
طراحي شبكه مستقل آبرساني به فضاي سبز،تامين آب اين شبكه با استفاده از آب خام (غير شرب)،جداسازي شبكه آب فضاي سبز از شبكه آب شرب،بهينه سازي سيستم آبرساني و آبياري فضاي سبز با استفاده از اجراي سيستم آبياري تحت فشار و كاهش هزينه هاي آبياري فضاي سبز از جمله نيروي انساني و سوخت از جمله اهداف اين طرح است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.