فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

شهرری – خبرگزاری مهر: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از غرفه های این منطقه در دومین نمایشگاه محیط زیست شهری، از ارائه آموزش های عمومی و تخصصی "نحوه نگهداری از فضای سبز شهری" در این نمایشگاه خبر داد.

سعید شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت آموزش های شهروندی در زمینه نگهداری و حفظ فضای سبز شهری گفت: آموزش های نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی، توسعه فضای سبز عمودی، پرورش قارچ خوراکی، ساخت تراریوم، نگهداری از کاکتوس و بامبو، پرورش گلهای فصلی و سبزیکاری در منزل از جمله آموزش هایی بوده است که به صورت عمومی و تخصصی در دومین نمایشگاه محیط زیست شهری به شهروندان تهرانی ارائه شد.

وی به فعالیت های غرفه های ادارات بازیافت و محیط زیست نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی کارگاه های آموزشی ، اجرای گروه های نمایشی و برگزاری مسابقه با محوریت بازیافت و محیط زیست و اهدای جوایز از جمله اقدامات انجام شده درنمایشگاه مورد اشاره بوده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به حضور اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی این منطقه در نمایشگاه محیط زیست شهری تصریح کرد: اجرای بازی ها و مسابقات شهروندی و اجرای بازی های رایانه ای با موضوع کاهش پسماند و محیط زیست و  برپایی غرفه عکس یادگاری با آثار تاریخی ری  از جمله فعالیت هایی است که از سوی این اداره انجام شد.

وی افزود: دراین نمایشگاه یکهزار کاکتوس، دوهزار گل شاخه بریده، یکصد گلدان آپارتمانی، دویست بسته کوکوپیت و پرلیت، سه هزار بروشور و لوح فشرده آموزش شهروندی به شهروندان تهرانی اهداء شد

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.