فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

کرج – خبرگزاری مهر: استاندار البرز گفت: صنعت گل و گیاه امروزه یکی از مهم ترین تجارت های دنیا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی فرهادی قبل از ظهر شنبه در مراسم اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که در پارک چمران استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروزه صنعت گل و گیاه یکی از مهم ترین تجارت ها در دنیا است که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انسان ذاتاًٌ گل را دوست دارد، گفت: خلقت خدازیبا است و هر خلقتی به نحوی انسان را یاد خدا می اندازد.

استاندار البرز گفت: گل رمز و راز خلقت را در دل خود جا داده است و امروز هم یکی از تجارت های مهم دنیا بحث گل و گیاه است.

فرهادی افزود: گل و گیاه کاهش آلودگی هوا و آرامش روح و روان را رقم می زند و شادی یک خانه، محله، شهر و کشور به همراه دارد.

وی تصریح کرد: این پارک نمادی از یک نمایشگاه است که تمام گل و گیاه را در خود جای داده است.

ایجاد دریاچه مصنوعی در کرج

استاندار البرز ادامه داد: از پل فردیس تا بیلغان به شدت شهرداری به دنبال این است که با ایجاد دریاچه مصنوعی، فضای سبز، زمینه شادی و تفریح  را فراهم کند.

وی اظهار داشت: انشاالله این طرح از ماندگار ترین کارهای آقازاده شهردار کرج خواهد بود که در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد و ما هم حمایت می کنیم.

فرهادی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز کرج، اضافه کرد: در سال 90 نسبت به سال 89 پنج روز کاهش آلودگی داشتیم و در سال جاری این روزها کم تر خواهد شد.

استاندار البرز گفت: علت این امر تدبیری است که در راستای تقویت و احیای فضای سبز سطح شهر اندیشیده شده است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.