فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز بجنورد از برنامه پلاک‌گذاری درختان به شیوه الکترونیکی خبر داد.

عباسعلی مهماندوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در گذشته 60 هزار درخت در این شهر پلاک‌کوبی شده است، گفت: به خاطر رشد این درختان این پلاک‌کوبی‌ها بعضاً دچار آسیب شده‌اند.

وی افزود: در شیوه الکترونیکی پلاک‌گذاری درختان، با مشکلات موجود مواجه نمی‌شویم و نظارت بر درختان سهل‌تر صورت می‌گیرد.

مهماندوست تصریح کرد: این طرح از برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد بوده که به محض تأمین اعتبار اجرای آن آغاز می‌شود.

وی همچنین با گلایه از انتشار خبری در مورد کف‌پوش‌های وسایل بازی در پارک‌ها گفت: هم‌اکنون 30 پارک محلات در بجنورد وجود دارد که اکثر این پارک‌ها دارای وسایل بازی بوده که کف‌پوش کردن محوطه وسایل بازی از برنامه‌های سازمان است.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز بجنورد اظهار کرد: تاکنون چندین محوطه وسایل بازی کودکان به کف‌پوش‌های استاندارد برای جلوگیری از هرگونه حادثه مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه این برنامه تا تکمیل تمام پارک‌های شادی کودکان به کف پوش ادامه خواهد داشت،‌ گفت: البته باید والدین کودکان در طول بازی‌های آن‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بجنورد همچنین بر جلوگیری از قطع درختان منازل شهروندان تاکید کرد.

به گفته وی، بر اساس قانون قطع هر نوع درخت ولو در داخل منزل شهروندان، طبق قانون تخلف محسوب شده و باید افراد پاسخگو باشند.

مهماندوست اظهار کرد:‌ قطع هر نوع درخت حتی در صورت خشک‌شدن نیازمند هماهنگی با این سازمان است.

وی گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد با هر گونه تخلفات در این زمینه بدون اغماض برخورد می‌کند.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر 200 هزار نفر جمعیت دارد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.