فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاری فارس: شهردار هفشجان گفت: سیستم آبیاری در 10 هزار مترمربع از اراضی فضای سبز شهر هفشجان قطره‌ای می‌شود.

لقمان سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های در دست انجام در این شهر، اظهار داشت: با توجه به ضرورت صرفه‎جویی در مصرف آب، تغییر سیستم آبیاری فضای سبز این شهر با تخصیص اعتبار لازم در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 10 هزار مترمربع از اراضی فضای سبز شهر هفشجان اجرایی می‌شود که 5 هزار متر از این میزان عملیاتی و در هفته دولت اجرایی شد و 5 هزار متر دیگر نیز با صرف اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال در دست انجام است.

شهردار هفشجان از احداث یک مجتمع تجاری بزرگ در این شهر خبر داد و افزود: ایجاد درآمدی ثابت و پایدار برای شهرداری و اشتغالزایی برای جوانان از اهداف اجرایی احداث این مجتمع تجاری محسوب می‎شود. 

وی با اشاره به مساحت این مجتمع گفت: این مجتمع در زیربنایی به مساحت 4 هزار مترمربع با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان در چهار طبقه احداث شده است.

سلطانی با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری افزود: تکمیل پروژه احداث تالار اجتماعات شهرداری هفشجان، ساماندهی پارک‌های محله‌ای، خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‎شود.

شهردار هفشجان احداث تابلوی ورودی شهر با عنوان تندیس علم و صنعت را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و گفت: به‌منظور احداث این پروژه 20 میلیون تومان از سوی شرکت خصوصی مجری این پروژه تخصیص داده شده است.

سلطانی جدول‌کشی خیابان مفتح و خیابان اسدآباد را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و افزود: تکمیل پارک معلم، ساماندهی چشمه زنه، انجام کمربندی شمال شهر، پیگیری احداث مجتمع صنایع نیمه مزاحم و انتقال این طرح به خارج از شهر از دیگر طرح‌های اولویت‌دار شهردار هفشجان به شمار می‎رود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.