فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  


آووکادو خواص درمانی متعددی دارد ، و همچنین طعم خوشمزه ای دارد .آووکادو باید بخشی از رژیم غذایی روزانه شما باشد ، این میوه که در ایران هم وجود دارد باعث جلوگیری از بسیاری …
گفتار نيوز:آووکادو خواص درمانی متعددی دارد ، و همچنین طعم خوشمزه ای دارد . آووکادو باید بخشی از رژیم غذایی روزانه شما باشد ، این میوه که در ایران هم وجود دارد باعث جلوگیری از بسیاریبیماری های خطرناک که ممکن است منجر به مرگ شود جلوگیری می کند. اگر هنوز در خوردن آوکادو مردد هستید دلایل زیر را بخوانید.

۱٫ کاروتنوئید بسیار غنی در آوکادو

آوکادو حاوی مجموعهای از مواد مغذی است که قطعا مهمترین آنها  کاروتنوئید است ،  که شما را در برابر بیماری های چشم محافظت می کند.  برای کند کردن روند پیری و ضعیف شدن بینایی  از آکادو استفاده کنید با  خوردن حداقل یک آوکادو در روز ،   کاروتنوئیدها ( که شامل لوتئین و آلفا کاروتن به بتا کاروتن  ، توکوفرول و zeaxanthin هستند )  را دریافت کنید. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید آوکادو را به سالاد خود اضافه کنید – این قطعا بهترین راه برای افزایش مصرف لوتئین  در روز است،و بهترین جایگزین های قرص و مکمل های غذایی هستند.

۲ . آوکادو برای کاهش میزان کلسترول شما

همانطور که شما می دانید، دو نوع کلسترول وجود دارد: کلسترول خوب و کلسترول بد .  در حالت دوم ممکن علائم حیاتی شما در خطر باشد و اغلب  غذاهای چرب و شکر مجرمان اصلی در بیماریکلسترول بد هستند، اما خوشبختانه شما  می توانید به راحتی آن را تحت کنترل نگه دارید  و با  خوردن آوکادو به صورت منظم .  کلسترول خود را  طبیعی و بدون عوارض جانبی پایین بیاورید ضمن اینکه  آووکادو نیز خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

۳٫ بهترین خوراکی برای کاهش وزن است

اگر شما می خواهید کاهش وزن داشته باشد، هیچ راه ساده تراز مصرف آووکادو وجود ندارد و دلیش این است که   این میوه غنی از فیبراست و معده شما را پر می کند تا شما احساس سیری داشته باشید  به طور متوسط، یک آووکادو متوسط ​​حاوی ۷ گرم فیبر است، این میوه  برای سلامت سیستم ایمنی بدن شما مفید است.

۴ . کاهش فشار خون

فشار خون بالا یک بیماری است که میلیون ها نفر در سراسر جهان به آن مبتلا هستند   با این حال، بسیاری از مردم خیلی دیر متوجه  فشار خون خود می شوند و این بیماری باعث آسیب رساندن به قلب، رگ ها و سرخرگ ها می شود.  آوکادو می تواند باعث کاهش فشار خون خود به روش  طبیعی و کارآمد باشد، از آنجایی که آووکادو  بسیار غنی از پتاسیم و منیزیم است پس یک ترکیب ضروری برای درمان فشار خون بالا  آوکادو می باشد .

منبع: سایت دیلی میل

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.