فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري موج - شهردار منطقه 3 مشهد با اشاره به بهره برداري از فاز اول آبياري مکانيکي در منطقه از صرفه جويي دو ميليارد ريالي در هزينه هاي فضاي سبز با اجراي کامل اين پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد، ساسان نورين مقدم از انجام لوله گذاري و بهره برداري از سيستم آبياري مکانيکي منطقه خبر داد و گفت: با توجه به سياست شهرداري مشهد در حذف آبياري تانکري در خيابان‌هاي اصلي و نزديک بودن زمان بهره‌ برداري ميدان بار جديد و همچنين در جهت کاهش تردد وسايل نقليه سنگين از فاز اول آبياري مکانيکي در سطح منطقه بهره‌برداري شد.
وي تصريح کرد: اين پروژه در خيابان هاي خواجه ربيع، بهمن، شهيد ناصري و پارک بهار انجام شده است.
شهردار منطقه 3 بيان کرد: در اين اقدام 7 کيلومتر لوله گذاري، 700 متر مکعب مخزن نصب و سه ايستگاه پمپاژ احداث شده است.
وي در پايان خاطر نشان کرد: با بهره‌برداري کامل از اين سيستم حدود دو ميليارد ريال در هزينه‌هاي فضاي سبز منطقه صرفه‌جويي مي شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.