فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

ساعت 24- قبل از رفتن به مهمانی، میوه‌ها و سبزی‌ها را بخورید تا اینکه اشتها به طور مناسب و اصولی کم شده و در مهمانی کمتر دچار پرخوری و مصرف بیش از اندازه مواد غذایی شوید.
قبل از رفتن به مهمانی میوه و سبزی بخوریدقبل از رفتن به مهمانی میوه و سبزی بخورید
 
نریمان سعادتی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: اغلب افراد وقتی در شرایطی مانند یک مهمانی یا جشن قرار می‌گیرند، با انواع و اقسام غذا‌ها روبرو می‌شوند و در نتیجه اقدام به مصرف غذاهای گوناگون کرده و بیش از نیاز خود می‌خورند. 

وی با بیان اینکه پرخوری یکی از عادات غذایی نادرست در مهمانی‌هاست، تاکید کرد: قبل از رفتن به مهمانی، میوه‌ها و سبزی‌ها را بخورید تا اینکه اشتها به طور مناسب و اصولی کم شده و در مهمانی کمتر دچار پرخوری و مصرف بیش از اندازه مواد غذایی شوید. 

سعادتی افزود: اگر به مهمانی دعوت شدید، سعی کنید مانند شرایط عادی که در منزل هستید اقدام به مصرف غذا کنید و تا حد امکان غذاهایی را مصرف کنید که کالری کمتری داشته باشد. میوه‌ها و سبزی‌ها بهترین میان وعده غذایی هستند و مصرف آن‌ها به حفظ و کنترل وعده‌های غذایی اصلی کمک می‌کند. 

به گزارش ساعت 24 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعادتی خاطر نشان کرد: در مقابل باید از مصرف غذاهای حاضری و انواع فست فود‌ها به دلیل چربی زیاد این نوع غذا‌ها تا حدامکان پرهیز کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.